fredag 25 februari 2011

Amanda fyller 5 år

Det är helt otroligt att den här underbara varelsen redan har blivit 5 år!!!

Det känns som det var igår hon kom ut. Herregud, det var den absolut bästa och värsta dagen. Bästa eftersom vi fick henne och hon har verkligen förgyllt vårat liv.
Värsta eftersom förlossningen var en enda lång plåga som jag allvarligt talat inte trodde jag skulle överleva. Men jag gjorde det och fixade en till förlossning. Och det blev bättre.

5-åringen ska firas i dagarna tre. Idag är det familjen, i morgon övriga släkten och på söndag kompisarna. Det blir intensivt men roligt. Jag älskar att ha nära och kära runt omkring mig.

Måste även göra ett litet inlägg om veckans vikt. Det blev katasch. +-0, visserligen ingen uppgång men även ingen nedgång. Det är verkligen trögt nu.

Nu har vi sportlov. 9 lediga dagar. Det känns verkligen underbart.

Ha det gött!

Inga kommentarer: