onsdag 9 februari 2011

Sammanställa enkäter....

Jag är ansvarig för matrådet här på skolan och före jul fick eleverna fylla i en enkät som handlade om maten och matsalen. Jag började sammanställa dem direkt men sen blev det liksom för mycket med kurs och jobb så jag la det på is. Och glömde bort dem..... Helt galet. Snacka om att inte ta ansvar för sina uppdrag.
Ett nytt möte med matrådet ska nu bokas in och då är det liksom läge att presentera resultatet. Så nu ska jag ta tag i det där igen.... Känner mig lagom motiverad.

I går kväll tog jag en skidtur. Det var ingen höjdare. Dåligt glid framåt men desto bättre bakåt kändes det som. Då är det inte så kul att åka men jag får tänka som så att det gav bra träning =) När jag kom hem påbörjade jag kampen mot mina 100 armhävningar. Det känns som att 100 är vääääldigt många med tanke på hur svag jag är nu.
Summa sumarum så är jag väldigt trött i överkroppen idag. Armar och axlar är lite ömma och svaga. Men de ska väl bli starkare är det väl tänkt.

I kväll är det Zumba. Onsdagar är lite köriga, slutar i bästa fall 15.30, hämta brudarna, hem och laga mat, fram till Tallhallen 17.00 då Amanda har sitt Zumbapass, hem med henne, byta om och pussa lite på familjen, fram igen till 19.00 då mitt pass går av stapeln. Sen kan jag pusta ut. Men det är verkligen roligt att Amanda har hittat något som hon gillar.

Nu så, tillbaka till sammanställningen....

Inga kommentarer: