fredag 4 februari 2011

Snöig fredag!

Det snöar. Konstigt nog välkomnar jag snön. Skidspåren har inte blivit av det bästa slaget efter tödagarna. Det är bra om det kommer lite nytt så det kan spåras om. Dessutom är den snö som är kvar väldigt skitig. Det blir fräschare med lite nysnö.

Dagens vikt 67,4. En nedgång på 0,5 kg. Får ändå vara nöjd med tanke på att jag rört på mig väldigt lite.
Jag som trodde det skulle gå fort att tappa de där decemberkilona.... Men tji fick jag. trögt som tusan är det=(

Felicia är här och leker med Amanda. Lugnt som sjutton är det. De påtar med sitt, Molly bygger med lego på sitt rum och jag tänkte jag skulle kunna förbereda lite inför nästa veckas lektioner. Men jag ska inte ha för höga ambitioner.... Molly är vääääldigt känslig så det blir nog några avbrott. Men så får det vara. Idag har jag ju faktiskt betalt för att ta hand om mina barn, inte jobba.

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer: