torsdag 3 februari 2011

Annorlunda kurering

Amanda så gott som frisk, Molly har inte kommit lika långt..... Jenny hade oxå halvrassliga ungar så idag slog vi ihop vårat vabbande =) Trevligt värre. Barnen roade sig efter bästa förmåga och vi kunde som vanligt sitta och skvallra.
Imorgon kommer Felicia hit och underhåller Amanda medan mamma Pia jobbar. F är oxå lite småkrasslig så då kan hon lika gärna vara här =) Amanda är ganska trökig på Molly nu när hon är piggare, Molly uppskattar det inte lika mycket utan skriker och blir ledsen. Då passar det ganska bra att Felicia och Amanda roar sig så får Molly vara ifred.

Vägdag i morgon - - - - - jag ser inte fram emot det. Skött maten men inte motionerat....
Men i morgon ska jag hämta crosstrainern. Det ska bli spännande och se hur länga man orkar köra på den.

Vi får se vad helgen bjuder på. Det är rally här i krokarna och även om jag inte är så intresserad så skulle det vara kul att komma ut i skogen när det för en gång skull ordnas på hemmaplan. Nu skulle det för en gång skull varit bra att bo kvar i Bastfallet för en sträcka går förbi vårat gamla hus. Men det var väl ändå den enda gången det hade varit bra att bo där =)
Mattias ska ut, med ölen i bagage. Känns inte som att jag vill släpa med ungarna på skoter och rassla ute i skogen. Ingen barnvakt ser det ut som att vi har heller. Så det blir väl till att stanna hemma med dem...... I dagsläget känns det som att jag inte kommer ut på en sablans dugg. Jag är som fastlimmad vid hem och jobb.... Skulle verkligen behöva komma iväg på en "Lisa-dag". Bara göra sånt jag vill, i lugn och ro. Men de dagen kommer kanske nån dag....

Nu ska jag hoppa i säng och vrida på den höga förbränningen =)

Go´natt!

Inga kommentarer: