måndag 7 februari 2011

30 bekännelser

Den här "bekännelselistan" har jag sett/läst i olika bloggar och tänkte att eftersom det här ska vara en viktblogg (fast det har gått sta´och blivit något annat =) ) så kanske den kan passa hos mig.

Dag 1: Vem är jag?
Dag 2: Min barndom ur ett viktperspektiv.
Dag 3: Mina "ursäkter".
Dag 4: Hur tillät jag mig att bli så här stor?
Dag 5: Min självkänsla.
Dag 6: Mitt förhållande till mat.
Dag 7: Mitt förhållande till godis/snacks.
Dag 8: Motion tidigare i livet.
Dag 9: Motion idag.
Dag 10: Motion i framtiden.
Dag 11: Mina försök till viktnedgång.
Dag 12: Människor som har hjälpt.
Dag 13: Människor som har stjälpt.
Dag 14:Sjukdomar kopplade med övervikten.
Dag 15: 10 saker du inte visste om mig.
Dag 16: Mina mål.
Dag 17 Min metod.
Dag 18: Mina förebilder.
Dag 19: Hur jag hanterar motgångar.
Dag 20: Lycka.
Dag 21: Kläder.
Dag 22: Drömmar.
Dag 23: Vad jag saknar.
Dag 24: Det här är jag bra på.
Dag 25: Rädslor.
Dag 26: Belöningar.
Dag 27: Ett recept.
Dag 28: Ätstörningar.
Dag 29: Det här är jag stolt över.
Dag 30: Min framtid.

Inga kommentarer: