fredag 11 februari 2011

Neråt igen!

Pustar ut och konstaterar att ett halvt kilo till har trillat av....
Märker att kroppen förändras mer och mer så jag tycker att det är konstigt att de där sista decemberkilona inte lossnar. Känner mig mer "fit" nu än innan jul och då vägde jag ändå mindre än vad jag gör nu.
Ja ja, inte så mycket att grotta in sig i.

I morse var det verkligen snökaos! Typ 2 dm snö så det var inte det enklaste att få upp garageportarna. Fick liksom trycka på med hela kroppen.
När jag lämnat tjejerna och skulle köra till jobbet körde jag fast efter en väg och fick backa och ta en annan.

Mattias, stackarn, drog iväg 11 igår kväll och plogade snö, blev klar med den i 7-tiden då han fick dra vidare till nästa jobb.... Vi som ska på bio ikväll. Han kommer antagligen somna =)

1 kommentar:

Furulundskan-Bettan sa...

Är lite konstig hur man kan känna sig smalare fast man väger mer. Men skönt att det går åt rätt håll!! Och dom sista kilona är väl seega? Du kan inte ha så långt kvar nu va?
Sambon lär ju somna ovaggad i biostolen efter dessa arbetskift. Du får lämna rapport om filmen sen!
Kör försiktigt, ska själv ut och åka i eftermiddag..

Trevlig Helg!