fredag 18 februari 2011

Ett plus!

Halvt kilo upp..... är iofs inte ett dugg förvånad. Dåligt med träning och för mycket festligt i vardagen. Då kan det inte bli så mycket bättre.

Nya tag! Körde ett pass på crosstrainern före maten ikväll. Jag tog i så jag var alldeles yr efteråt, flåsa som ett djur....
Sen åt vi mexikansk lasagne. Mmmmm, det är så förbenat gott. Kan äta hur mycket som helst. När bruttorna somnat tittade vi på en Wallanderfilm som vi spelat in.
Vi orkar aldrig vara uppe och se dem på söndagarna så vi kör dem som fredagsfilm istället =)

Nu ska jag hoppa i säng. I möra ska det läggas golvvärme i badrummet och en tur till K-bo gross för att köpa dörrkarm och titta på badrumsinredning. Har väl egentligen bestämt mig för vad vi ska köpa men det går ju att kika på fler ställen.


Är lite sugen på det här.....



...men vi får se. Vi måste ju få till golv och kakel till att börja med =)

Jag tror att Mattias har börjat få tillbaka orken lite efter slitsamma plognätter. Jag tror oxå att jag lyckats övertala honom att vi ska anlita någon som fixar avjämningen. Mattias är en sån som ska fixa allt själv men nu tror jag att jag vunnit =)


God natt everybody!

Inga kommentarer: