tisdag 22 februari 2011

A ordinary tuesday

Det är precis vad det är, fast ändå lite annorlunda. Brukar sluta halv 3 men idag har vi kursträff och den börjar 15.00 och håller på till 16,30 så det blir långdag idag oxå. Inte så kul. Skulle behöva läsa lite av den litteratur som ska vara läst men.... Kanske åker hem en stund och läser på eftermiddan innan kursen.

Skulle ju ha läst på inläsningsdagen i torsdags men då blev det annan kurs istället.


Har beställt en ny telefon idag, en HTC Desire. De ringde från Telia och talade om att bindningstiden på mitt abonnemang var påväg att gå ut och jag kunde välja en nya telefon och förlänga det hela. Vips så hade jag beställt en ny telefon. Om det var smart med tanke på att min gamla funkar perfekt vet jag inte men jag gjorde det iallafall....

Så här ser den ut

Finigt värre! Bäst av allt var att abonnemanget jag får ni innehåller fri surf.... Kanske inte så bra eftersom jag redan nu är beroende av internet men samtidigt kan det ju vara bra =)

Back to work! Idag tillbringar jag min planeringstid i Bruno Mars sällskap. Han är lovely!

Inga kommentarer: