fredag 1 november 2013

I dag är det dagen D (eller G)....

I dag är det den stora dagen i mitt liv...... Nej, jag ska inte gifta mig utan gymkortet äro aktiverat =0)
Som jag har laddat! Ha ha ha ha, nej det har jag verkligen inte men jag tänkte att jag skulle börja min lediga fredag med ett pass på gymmet.
Det föll på en gång. I ett obevakat ögonblick lovade jag damerna Jansson att vi skulle åka och bada idag..... Så jag måste ju fullfölja det =0)
Om vi åker nu på förmiddagen så kanske jag hinner "gymma" sen på eftermiddagen när Mattias har kommit hem.
Klocka fem ska vi till grannas och äta så tills dess måste jag i sådana fall vara klar.

Eftersom jag är helt ur när det gäller gymlivet och styrketräning så googlade jag så klart. Jag är bra på att googla =0)
Hittade den här sidan som har ett program uppdelat på tre dagar.  Min plan är att testa det. Vi får väl se hur det går. Det började ju inte särskilt bra om man säger så.

I morgon faller allt igen. Mattias fiskar, Amanda ska ha kompis här, sen ska de skjutsas på disko. Under discot ska jag och Molly hem till en ny/gammal bekant och fika. Sen är det kvälla!
Så det blir inte så mycket tid över då heller.
Söndag ligger Mattias antagligen som ett slakt så då får han ta damerna och jag kan komma i väg.....

Nu ska här packas badkläder! Provning av badhus i Sala står på agendan.

Ha´re!

Inga kommentarer: