onsdag 6 november 2013

Laaaaaat!

Jag har tappat all energi! Så fort jag kommer hem vill jag ligga på soffan och pilla mig i naveln. Känner mig otroligt lat och önskar att jag hade den ork jag hade tidigare i höstas.
Det var alldeles som att orken tog slut när vi ställde om klockan till vintertid.

Det bästa är att ha något för händer hela tiden. Blir jag sysslolös kommer tröttheten, blir det lugnt vill jag bara sova.
Min plan nu är att göra Pepparkaksfudge. Blev så sugen på att experimentera med lite julgotta.
Det står ju inte på så är det första advent.

I dag har jag varit på badhuset med mina 3:or.
De har gått på simskola fem veckor och idag var sista gången. Vi stannade kvar en timme så de fick leka i äventyrsbadet.
Antar att det bidrar till min trötthet idag. Varmt och fuktigt, hög ljudnivå (90 elever från Prolympia var också där....) och ett ständigt räknande till åtta. Vet inte hur många gånger jag räknade ihop min lilla flock..... Men alla kom hem välbehållna och mycket nöjda.

Ha en alldeles finfin onsdag i gråvädret!

Kram!

Inga kommentarer: