måndag 11 november 2013

Terminens bästa dag!

I dag har jag fått rå om mina 3:or hela förmiddagen. 8 elever och jag. Snacka om lyx! Vi hann så mycket! Vi hade det så trevligt och mysigt. Jag hann prata med dem var och en. Det hinner jag annars också men sällan i lugn och ro. Oftast är det någon annan som pockar på min uppmärksamhet så det är snabba samtal man hinner med.
Jag njöt varje sekund och jag tror även eleverna tyckte att det var en skön förmiddag trots att vi jobbade på som tusan.

Jobbade länge idag. Hämtade Amanda på fritids (Mattias hämtade Molly), hem, bytte om och skjutsade Amanda på Zumba och mig själv till gymmet, hämta Amanda, hem och åt. Sen var det läggdags för tjejerna..... Det var den måndagen.

I dag tutade jag på där på gymmet.
Enligt programmet som jag snodde på nätet skulle jag köra biceps, triceps och mage idag. Jag gjorde så.
För att hinna innan jag skulle hämta Amanda igen körde jag magövningarna under "armvilan".
Herregud så drygt det blev! Jag är verkligen ursvag i mina armar!
För att inte tala om axlarna!!! I fredags skulle de få sig en omgång...... Det var tur att jag var själv där för annars hade folk skrattat åt mig och mina lätta vikter ;0) Men jag ska bli starkare! Så det så! Är glad att jag lyckats hålla mig till min plan...... i en hel vecka ;0)

I helgen betade vi av lite allt möjligt. Farsdagsfirande i dagarna två, Pulled Porkbjudning med mamma, pappa, brorsan och hans familj, julgransletning, korvgrillning, Valbobesök, långpromenad och lite annat.

Nu ska jag ta och gosa ner mig i sängen!

Natti natti!

Inga kommentarer: