tisdag 5 november 2013

Denna eviga natthosta

Den här familjen har hostmarathon på nätterna. När den enas hostattacker har lagt sig tar nästas vid och sen den tredje. Och sen börjar det om..... Lite sömn blir det......
I går kväll somnade vi tidigt hela högen, efter en timme vaknade jag och hostade och sen var det omöjligt att somna om. Låg där och snurra i ett par timmar.
Har stora hängpåsar under ögonen idag.

I går var jag till gymmet. Det var kul fram tills jag satte mig i roddmaskinen och insåg att jag tagit med mig fel headset och inte kunde lyssna på musik..... Jag avskyr verkligen all form av träning utan musik. Bet ihop och körde mitt pass ändå.
Det gick över förväntan må jag säga.
Följde mitt program men jag tog nog i för lite eller hade för lätta vikter. Känner knappt något i kroppen idag. Får väl ta i lite mer nästa gång.

Är nöjd att premiären är över och från och med nu ska jag dit minst en gång i veckan.
Måndagar är spikade, Amanda går på Zumba så då kan jag passa på samtidigt.
Tänkte också att fredagar skulle bli gymdag men det beror på hur mina barn ställer sig till det. Om de vill följa med mig dit eller inte. Annars får det bli en sväng på helgen.

Nu ska jag utfodra katterna. Specialkost till smågossarna - kokt kyckling...... Magarna är lite känsliga så nu försöker vi få ordning och reda. Fina fasta korvar i lådan vill vi ha!!!!!! =0) Inte lösa äckliga i sängarna....... Det börjar tack och lov ge resultat.

Ha en bra tisdag!

Kramen!

Inga kommentarer: