torsdag 28 november 2013

Trött.se

Fy farao så trött jag är!!!!!
I morse när klockan ringde kändes det som att jag aldrig skulle kunna ta mig ur sängen.
Molly kom in till oss och stökade i 3-tiden. Hon hade jobbig hosta och inte blev det ju bättre av att hon kröp ner mellan oss i värmen.
Katterna låg också i våran säng och hon tyckte att de behövde lite kärlek mitt i natten..... Hon babblade och grejade med de där två hårbollarna.
20 åtsägningar utan resultat slutade en rejäl åthutning i stället. Då fick vi lugn och ro...

Just nu känns det som att jag bara vill gå och lägga mig igen. Man brukar ju komma igång efter ett tag men idag känns det som att jag aldrig kommer bli människa.

Slog in första julklapparna i går..... Det kändes alldeles för tidigt men det är det ju egentligen.
Oftast slutar det med att jag sitter dagen innan julafton med ALLA julklappar oinslagna och då blir det inte lika stämningsfullt att slå in dem.

Fixade även julgardinerna i går så nu är de på plats. I kväll åker stakar och stjärnor upp! Men de får inte tändas förrän i morgon. Den principen håller jag hårt på =0)

I morgon är planen ett biobesök med min kära sambo - Tillbaka till Holmsveden. Kan inte bli annat än bra!

Nu ska jag se om jag kan trolla bort de där underliga mörka påsarna under ögonen.......

Ha´re!

Inga kommentarer: