torsdag 7 november 2013

Slalomsugen......

Jag vet att det låter galet men jag vill ha snö och vinter!!!!!
Jag är så trött på det här gråa och trista. Tänk att få svischa ner för backarna med mina nya slalomskidor! Ååååh så härligt!

Förra året åkte vi till Sälen första advents-helgen. Det skulle vara mysigt att göra om den resan i år igen.
I sådana fall är det snart dags! Tre veckor till första advent. Känns som en omöjlighet att få vinter till dess.... Tittar man på webkamerorna från Sälen ser det i alla fall ut som att de fått till lite snö med kanonerna så kanske, kanske.

Något annat jag vill åka på är en Må bra-helg i Varberg. Det hade varit alldeles, alldeles underbart att få åka dit några dagar och få tanka positiv energi. Synd bara att Varberg ska ligga så galet långt bort! Om det legat närmare hade jag redan bokat!

Nu ska jag lägga mig i vår underbara säng. Nysängen är så galet skön! Det är väldigt svårt att ta sig ur den på mornarna ;0)
I morgon är det några få timmars jobb och sedan en tripp till gymmet. Felicia ska med oss hem. Vi får se om trion vill med till gymmet eller om jag lämnar in dem till morfarn under tiden.

God natt!

Inga kommentarer: