torsdag 14 november 2013

Nu har det vänt

Nu är det bara nerförsbacken kvar mot helgen. 
Halva arbetsveckan är passerad och jag längtar efter helg. 
I morse var jag så trött så jag trodde att jag var sjuk! 
Vaknade flera gånger i natt av katterna som lekte och Amanda kom in en sväng och berättade att hon tappat en tand. Ca 5-6 gånger har jag nog vaknat i natt.
Känner mig verkligen positiv och glad idag (ironi)...

Efter gårdagens Zumbapass kände jag mig dock väldigt glad och positiv. Det var rekord i antal deltagare, om man bortser från första gången för terminen då det alltid är mycket folk.
Tallhallen är stor men det kändes nästan som att det var trångt.
Det kommer folk från "grannhålorna" och det är blandade åldrar från 9 år upp emot 60. Zumba är verkligen en motionsform som passar alla, eller i alla fall de flesta.
Jag är himla glad för att de lyckades övertala mig att fortsätta under hösten.

I helgen blir det spökkväll här i Gysinge. Det blir lite extra spöken på byn, utöver de som går omkring här till vardags ;0)
Kockfamiljen kommer hit på mat och sen ska vi ut och spana in vita damen & co =0)
Ett erbjudande om att hänga med Mia och Jocke till Stockholm på Nitro Cirkus dök upp men det kändes lite "fisigt" att avboka "Kockarna".

Här är det nagelsalong på morgonen...... Damerna målar naglar och det osar nagellacksdoft.
Själv ska jag packa ihop Zumbakläder till mig och Amanda. Idag blir det ett pass på skolan.

Ha en bra dag allihopa!

Kramen!





Inga kommentarer: