onsdag 13 november 2013

Onsdag

Jag har träningsvärk som heter duga! Det galna är att jag njuter av det =0) Det betyder att jag har gjort mitt jobb. Ha ha ha!

I söndags tog jag ett beslut. Efter att ha tryckt i mig socker hela dagen på alla farsdagsfiranden och ändå ville ha mer när det var sovdags, bestämde jag mig för att ha totalt sockerförbud månaden ut. Inte ens en mörk chokladbit. Jag måste bli av med det här sockersuget. Det är banne mig helt sjukt hur det blir.
Inte ens en kaka för att vara artig ska jag ta. Inte ens en bit mörk choklad när det blir helg.
Jag tror att det är ett förbud som krävs för att få bukt på frosseriet som uppstår.

December är den absolut värsta månaden så det blir en utmaning men det löser sig på nått vis.....

Kram!

1 kommentar:

Ellen sa...

Heja dig! Det kommer gå bra ska du se.