söndag 3 november 2013

....och där var fyra dagar ledighet över....

Söndag och de efterlängtade lediga dagarna är över. Jag har inte haft söndagsångest en enda dag den här terminen. Idag har jag det. Nått så enormt!
Fattar inte vad det beror på. Jag har läget under kontroll, världens bästa elever och har egentligen inget som gör att det borde bära emot. Det bara känns så här och det känns förjävligt!

De fyra lediga dagarna har i alla fall varit bra!
Halloweenfirande lite här och där i torsdags.

Bad i Sala och mat hos Mattias föräldrar i fredags.

I går gjorde jag ett försök med gymmet men kortet var inte aktiverat!!!! Snacka om att jag kom av mig..... Vi hade Wilma här hela dagen, skjutsade dem till Halloweendiscot i Bygdegården på em/kvällen.
Medans de partajade hälsade jag och Molly på en kvinna som heter Charlotta och hennes familj. Charlotta och jag lekte vid några tillfällen som barn, hon var min stora idol...... När Charlotta var med och lekte Kurragömma ville jag alltid springa med henne =0) Våra föräldrar umgås fortfarande ibland.
Amanda och hennes Viktor är födda samma dag. Molly och mellanbarnet Anna-Maja är födda samma år. Sen skaffade de en tredje så där slutar likheterna =0)

Det var som så att hon  kom på Zumban i onsdags och hon trodde inte att jag skulle känna igen henne. De bor ner mot Stockholm men är här på helger och lov.
Charlotta tyckte att vi borde ses så det föll sig som så att vi gjorde det i går eftersom de största barnen var på disco.
Både Molly och Anna-Maja var sura över att de inte fick gå på discot så det passade bra att vi tutade ihop dem. De lekte jättebra!
Trevligt var det i alla fall!

Väl hemma igen väntade en hoper kamrater som vi skulle käka pizza ihop med. Beställningen slutade på 17 pizzor =0) Ha ha ha! Det var trångt med alla kartonger men det gick ändå.
Vi satte barnen i vardagsrummet.
De flesta hade varit med på fisketävling under dagen och var lagom mosiga och vissa lagom lulliga =0)
Det är mysigt när det blir så där bullrigt och babbligt när det är folk här hemma.
Samtidigt hinner man inte prata med alla eftersom det blir så många.

Idag har Felicia varit här och vi har mest slappat. Var fram en sväng och fick mitt gymkort aktiverat. Pia och Daniel kom en sväng mot kvällningen.
Annars har det varit lugnt.
Och ångestladdat.
Jag förstår inte....... =0( Måtte det kännas bättre i morgon.
Jag och Pia började drömma lite om ditten och datten idag. Kanske kan man får något att se fram emot......

Nu ska jag luta omkull mig i soffan och titta på bron.

Natti natti!



Inga kommentarer: