fredag 15 november 2013

Lite shopping här på morgonen


Jag gick lös och gjorde en liten beställning på nätet igen. Det är ju alldeles strålande att kunna titta i lugn och ro, välja och vraka och sen prova hemma i lugn och ro. 
Det är inte alltid kläderna passar men då är det ju bara att skicka tillbaka.


Blev lite kär i den här koftan så jag slog till. Den ser inte så rolig ut framifrån men kolla in ryggen.
Sååååå himla snyggt!


Beställde även dessa byxor. Köpte hem dem förr men då tog jag för stor storlek. Trodde jag skulle behöva Large men de blev för stora. Medium var slut men nu har de äntligen fått in storleken igen. Så nu väntar jag med spänning och hoppas på att de passar.

Idag kör vi kortdag och sen ett pass på gymmet. Idag ska ben, axlar och rygg få sig en omgång. Måtte det inte vara någon där så jag slipper publik =0)

Ha en bra fredag hörr´ni!
Det ska jag försöka med.

Kraaaam!

Inga kommentarer: