tisdag 29 oktober 2013

Lite ur balans

Någon konstig baccilusk har ockuperat min min kropp! Det började med feber i söndags och i går höll det i sig. Trodde att det vände i går kväll men i dag har det i stället gått lös på halsen. Hostar och är hes.
Det känns väldigt onödigt eftersom jag nyss var sjuk!
Men jag ska bli frisk tills i morgon! Jag vägrar ställa in Zumban!

Finnar har poppat upp i hela ansiktet(nu kanske jag överdrev liiiite) och ögonen är galet rödsprängda. Jag är, som ni kanske förstår, ingen vacker syn!

Tittade på cancergalan i går kväll.... Jag satt och grät ihållande i 2 timmar!
Det var hemska, men även lyckliga, öden som presenterades.
Samtidigt väcktes många minnen från tiden då mina egna kära drabbades.
Tre nära som insjuknade och som inte gått att rädda......

Höstlov nu för skolbarnen och i dag tar vi sovmorgon. Har två möten inbokade. Där emellan tänkte jag att jag skulle påbörja omdömesskrivandet. Borde ha gjort det för länge sedan. Men men.....
Amanda och Molly är på fritids och dagis idag men i morgon får de vara lediga med mormor och morfar. Torsdag och fredag är jag också ledig. Ska bli skönt!

Gymkortet börjar gälla från  november...... Tänkte att jag kanske ska ta mig dit då..... Eller så gör jag det på lördag ;-)

Ha det finfint!


Inga kommentarer: