fredag 4 oktober 2013

Ledig fredag

Känns bra med en ledig fredag. Jag och damerna tar det lugnt här på morgonen och åker sedan i 9-tiden till Sandviken och hämtar upp Mattias som jobbar några timmar på morgonen.

Har sovit jättedåligt i natt..... igen.
Samma visa som tidigare i veckan. Somnade i skapligt bra tid men vakande efter ungefär en timme. Sen gick det inte att somna om. Så när klockan var 1 i natt låg jag i soffan och tittade på Dallas =0)
Hade ställt klockan på halv 7 för jag tänkte gå upp och ta ett pass på crosstrainern innan småfolket vaknade. Om jag varit smart hade jag naturligtvis ändrat tiden och sovit ut, men det gjorde jag inte..... Så den ringde där vid halv 7 och jag blev klarvaken! Kände mig trött men kunde inte somna om.
Nått pass på crosstrainern blev det i alla fall inte.

Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu och jag känner ganska ofta att jag inte kan göra mitt jobb så bra som jag skulle vilja.
Räknar man tid så är det 6 timmar av min planeringstid som går åt till annat än att planera lektioner..... varje vecka! Väldigt frustrerande måste jag säga.
Det här gnager i mig hela tiden och jag vet inte hur jag ska lösa det.....

En lite minisemester kanske löser allt ;-)

Nu ska vi packa ihop oss och försöka få på nån klädtrasa.
Småfolket fick en slant av farmor och en av mormor igår så de laddar för shopping på Rättviks marknad. Jag fick ingen slant..... Jag förstår inte varför jag inte får slantar längre. Det var bättre när man var barn ;0)

Ha en underbar helg!

Kram!

Inga kommentarer: