söndag 6 oktober 2013

Helgen är över.....

 ...... och vi har verkligen haft det kanonmysigt. Glada barn, glada föräldrar och lagom med aktiviteter.

Vi shoppade loss i Rättvik på fredagen. Amanda och Molly handlade lite leksaker och godis, jag och Mattias handlade korvar och ostar så det stod härliga till!!!!
Ullraggisar köpte jag också eftersom jag glömde mina raggsockor hemma. Golvet i stugan är kallt.
Craft hade ett tält där de sålde ut kläder till fasligt bra pris. Mattias köpte sig ett set löparkläder för 200 kronor!!!! Amanda fick ett lite tjockare underställ - 150 spänn. Helt galet billigt!

Molly är laddad för shopping.

Det var alldeles perfekt att gå där en fredag. Lagom med folk och vi hade väldig tur med vädret.

Väl i stugan eldade vi på som tusan. Vi åt allt gotta vi köpt och kurade ihop oss framför brasan och spelade UNO. I love UNO!!!!!


Lördagen var regnig och grå. Planen var att ta en promenad upp för slalombackarna på förmiddagen och kanske "geocacha", men ingen av oss var sugen på att vara ute. I stället blev det lite biltur, hittade en mysig stuga som var till salu, shopping (igen....) lunch och bad på Experium.

Dessa underbaringar fick följa med hem....
Nu jädrans ska jag åka slalom i vinter, utan att behöva staka mig fram bitvis =0) Längtar efter vinter nu!

Experium är så otroligt mysigt. Jag älskar att vara där.
Det var sjukt mycket folk på badet. 

Kvällen tillbringades i stugan. Vi var så himla trötta allihopa så innan klockan 22 sov vi nog hela högen.
Idag packade vi bara ihop och for hem. 

Den här Oxbergssäsongen är över..... Kanske, kanske åker vi upp på höstlovet men jag är tveksam.      
I veckan kanske något inträffar som gör att vi får förhinder ;0)
Jag återkommer om det. Nu börjar Bron på TV.

Kram på er! 

Inga kommentarer: