tisdag 1 oktober 2013

Sen sist.......

....har det inte hänt så mycket revolutionerande.
Väldigt trevlig personalfest i fredags. Mådde alldeles strålande dagen efter så jag var nästan chockad. Orkade till och med köra igenom alla Zumbalåtar.

Tjejerna åkte på kalas på lördag eftermiddag, Mattias på rally, jag till Årsunda på loppis. Efter kalaset for vi raka vägen till Mattön och firande en nybliven 30-åring.
6 barn i åldrarna 4 månader till 7 år resulterade i en fartfylld tillställning. Sista timmen blev dock lugn, Amanda satt med 4-månaders Ester i famnen och vaggade henne tills hon somnade. Har nog aldrig sett Amanda så rofylld som då.

Söndagen fick sig också en omgång Zumba. Skördemarknad på bruket och ett till kalas - svärfars. Avslutade med att åka till Årsunda och packa ihop det jag inte fick sålt på loppisen. Blev av med en hel del men jag fick ta med mycket hem ändå. Vi fick i alla fall ihop till inträde och lunch på Experium i helgen =0)

I morgon är det dags för höstens första Zumba och jag börjat nästan bli nervös. I helgen när jag övade låtarna satt de som ett smäck. I går....... då kändes det som att jag missade var tredje steg!!!!! Idag vilar jag och hoppas på att de fastnar på riktigt tills i morgon.

I dag ska jag baka kanelbullar med mina treor. Det är Kanelbullens dag på fredag och jag tänkte att de kunde få fira det då. Själv är jag ledig då....
Vet dock inte riktigt hur jag ska få in det tidsmässigt under dagen men det löser sig..... kanske ;0)

Ha en bra dag! 


Inga kommentarer: