torsdag 17 oktober 2013

Gymkort på intåg

Jag ska bli en gymråtta....... Jag ska ska börja träna på gym...... Hur galet låter inte det?????
Ska hämta ut kortet idag och i morgon är planen att jag ska göra min debut......

Jag har verkligen hatat att träna på gym förr och antagligen kommer jag tycka att det är lika tråkigt nu =0) Tror att jag har lyckats lura med mig Pia också. Hon har "gymmat" lite mer än mig så det blir bra.

Har precis googlat på styrkeövningar och nu har jag satt ihop ett program som jag SKA hålla mig till. Tanken är att jag ska dit två dagar i veckan. Helst måndag och fredag. Det blir lagom fördelning. Gym måndag, Zumba onsdag och torsdag, gym fredag och sen får det bli en skön promme eller joggingtur på helgen. Perfekt!!!!
Köper ett årskort och dåMÅSTE jag gå dit. Jag får köpa kortet via jobbet och då kostar det 75 kr...... Priset är väldigt lågt så det kanske inte motiverar mig ;0)

Kramis!

 

Inga kommentarer: