fredag 1 mars 2013

-0,3

Fredag igen. Fredagar brukar ju vara veckans bästa dag. Idag känns det mest vemodigt eftersom det nu bara är tre dagar kvar av sportlovet. Har ingen direkt jobbångest men det känns alltid vemodigt att kliva av ett lov.
Men det är bara fyra veckor till påsklovet =0)

Vägde mig idag. -0,3. Känns bra. Det går åt rätt håll. Jag kommer definitivt inte vara i mål till Rhodosresan men målet är satt till 65 kg då.
Har dragit ner rejält på kolhydrater. Någon slags modell av LCHF kanske man kan kalla det. Måste dock undvika äggen så det inte blir magsmärtor. Har dock provat lite ägg. Har ätit mandelbröd varje morgon och det har gått bra. Idag testade jag äggröra. Vi får se om jag klarar mig.

Molly och jag har mysmorgon idag. Just för tillfället dansar hon till Sean Banan så då passar jag på att blogga   =0)
Amanda sov hos mormor och morfar i natt. Det var väldigt viktigt för Amanda att hon skulle få sova där själv en gång eftersom Molly gjorde det förra veckan.......
Så igår kväll hade vi myskväll, Molly och jag. Mattias var på "pysselkväll".  Det är så härligt att få rå om en unge i taget och ha tid att prata med dem i lugn och ro.
Myskväll och mysmorgon, det är livet det!

Idag är det storhandling på schemat, eftermiddagsfika med två kompisar och inlämning av kläder till "klädbytardagar". Hoppas på att bli av med en massa kläder. Har rensat ur min och Mollys garderober. Har satt låga priser så jag blir av med mycket. Eller så får jag ta med allt hem igen......

// Lisa

Inga kommentarer: