söndag 10 mars 2013

En lördag i Kungsberget

I går åkte jag och Amanda till Kungsberget med Pia och Felicia. Måste säga, trots att jag är galet trött på vinter, att det var en helt underbar dag. 
Vaknade i ett tillstånd som kanske inte var det bästa efter en kväll med kollegor, god mat, vin, sång och skratt. När jag tagit en dusch, Ipren och rejäl frukost kände jag mig i fin form. Hade ändå dealat med Pia så de kom och hämtade oss.

Vädret var underbart! Sol, vindstilla och lagom med folk. Glada barn och god mat =0)
Då är jag nöjd.

Tjejklanen som gärna slänger sig ut i backen. 
De små damerna är numera så pass säkra i backen så de nästan åker ifrån sina mammor.

Dags för Björnbusecup.

En glad Amanda går i mål och får kram och medalj av Björnbusen!

I går kväll hade vi Mellokväll, så klart..... Molly somnade innan resultatet blev klart. Amanda blev besviken. Hon röstade på Sean Banan. Molly har inte ens frågat efter resultatet......

Idag blir det nog en lugn dag. Antingen blir vi hemma och gör inget alls eller så tar vi en trip till Gävle. Är lite sugen på Hälsomässan. Men vi får se. Damena är lite stingsliga så nått måste vi nog hitta på =0)
I natt ska de sova hos mamma och pappa. Vi har studiedag på skolan i morgon och även fritids är stängt så vi ordnade det som så att de får vara där i stället.

Ha en bra söndag i solen!

Inga kommentarer: