söndag 24 mars 2013

Deklaration.....

För första gången i mitt liv ska jag deklarera som företagare.
Satte mig och kikade på det hela. Fick lite småpanik och det hade antagligen eskalerat till ett hysteriskt utbrott om jag inte klickat ner alltihopa. Hur f#n ska det gå??????
Ja ja, jag tar tag i det där en annan dag.....

Idag har vi avslutat helgen med grillning och solande i Kräbäck (igen), uppvaktning av Dan som fyllde år idag, restaurangbesök och nu avslutade jag med lite hög puls pga deklarationen.....

Nu går vi in i en vecka med hektisk start. Långdag i morgon med jobb, föreläsning, barnhämtning och Zumba.
Amanda ska in till Kulturskolan på övning inför konsert i Göransson Arena men som tur är så tar Pia med henne in och Mattias möter upp i Sandviken.
Själv ska jag på föreläsning som slutar 19,15 och 19 börjar Zumban...... Dagis stänger 17,30..... Jag får helt enkelt vara med på halva föreläsningen, hämta Molly, hem och äta och sen ta med henne på Zumban. Puh!

På tisdag ska jag till Sandviken på "Fjärilskurs" och sen ska vi fira svärmor som fyller år.
Sen är det nog vanliga dagar innan vi går in i påskhelgen som verkar bjussa på en del trevligheter.

Nu ska jag ta mig en dusch, lassa upp matlådor och sen sussa!

Kram!


Inga kommentarer: