söndag 17 mars 2013

Nyladdad!

Den här helgen har verkligen gett mig en massa energi inför veckan! Känns underbart skönt!

Den här dagen har vi, precis som jag skrev tidigare, tillbringat ute. Heldag i Kräbäck med Felicia, Pia och Daniel. Mattias åkte skidor dit.... Vi solade vid deras grillplats, grillade och barnen lekte. På eftermiddagen vände vinden så det blev lite kyligt. Då gick vi istället in, drack kaffe och tittade på första halvleken av bandyfinalen. Som gick käpprätt åt fanders.
Sen hem och lagade mat som vi åt innan mamma och pappa kom hit en sväng.

Nu ska jag bädda ner mig och läsa Expressens Söndagbilaga och Kom igångbilagan. Sen är det bara att sova.
I morgon drar jag igång "periodfastan" igen. Jag hoppas den här veckan går lika bra som förra.

God natt!

Inga kommentarer: