fredag 22 mars 2013

Ger tusan i att väga mig

Idag har jag medvetet struntat i att väga mig. Jag måste försöka få mig själv att inte fixera mig vid vikten. Inte det lättaste för en människa som försökt gå ner i vikt nästan hela sitt vuxna liv......
Är dock lite nyfiken på om det hänt något....

Har precis lagt in en "liten" beställning på kläder på nätet. Sommarkläder..... Sitter mest och längtar efter att få resa iväg. När man tittar ut och ser att ett nytt lager snö har lagt sig och det yr där ute, då vill jag lägga av en lång radda svordommar!

Nu ska jag ta och städa och tvätta. Lagom kul men en måste. På eftermiddagen ska vi till Pia och Felicia. Barnen får leka, mammorna ska träna och dricka kaffe =0)
Pia kom med den brillianta idén att vi skulle omvandla deras allrum till ett tillfälligt gym. Hahahoho! Jag ser fram emot att se oss rulla omkring där och flåsa =0)

Ha en bra fredag! 

Inga kommentarer: