tisdag 24 januari 2012

VAB med träningsvärk...

Herregud, i morse trodde jag inte jag skulle ta mig ur sängen. Träningvärk i magen efter helgens kräkattacker och ont i benen efter gårdagens Zumbapass. Ett tag trodde jag att jag skulle tuppa av under passet så det kanske inte var så klokt att genomföra passet men det kändes dumt att ställa in det hela.

Hemma för lite återhämtning idag. Inte läge att skicka tillbaka Amanda än men enligt form och humör så är hon återställd :-) Igår låg hon där hon låg. Idag ska det spelas spel, retas med systeryster, byggas kojor, kullerbyttor i sängen osv så i morgon får det nog bli dagis. De har 48-timmarsregeln på dagis och då har hon passerat den.

Vi får se om formen håller i sig. Då får det bli ett möte med Mattias i Sandviken när han slutat och sen ett inhandlande av resår- och bäddmadrass.

Ha det finfint!

Inga kommentarer: