söndag 15 januari 2012

Härlig söndag

Idag blev det en söndag i motionens tecken.
Vi blev hastigt barnfria efter att Amanda ringt till mormor och morfar och frågat om de kunde följa med henne till Sandviken och Dollarstore för att köpa tatueringar. Snälla som de är så sa de inte nej utan tog med sig båda brudarna och drog iväg.....,

Jag och Mattias tog på oss långfärdsskridskorna och åkte ner mot Hedesunda. Vi stannade vid en ö och åt matsäck och fortsatte sedan hela vägen till H. Mattias mamma kom och sedan och hämtade oss där.
Det var en härlig tur! Första gången jag åkte så pass långt. Har mest bara testat skridskorna förr.
När vi kom hem körde jag igenom Zumbalåtarna igen. Nu tror jag att de sitter.....

Nu är det dags att natta tjejerna. Måndag i morgon igen. Helgerna går fort, alldeles för fort.....

Lisa

1 kommentar:

Vicky sa...

Jag skulle verkligen vilja prova Zumba. Jag älskar att dansa och tror att denna träningsform är något för mig. DOCK känns det trist att behöva åka fem mil för att vara med på ett pass, och sedan lika långt hem igen.
Vad hurtigt med skridskofärden. Låter härligt!