torsdag 5 januari 2012

Badminton....

I morse (kvart i 11!!!) när jag satt och åt frukost ringde min jobbarkompis Petra och sa att jag skulle klä på mig och komma fram och spela badminton.... Så det gjorde jag. Slängde in tjejerna hos mor och far och sen brakade vi lös. Vi var fyra stycken så vi körde dubbel. Jädrans så kul det var men jag kan lova att det redan nu känns i armen. Jag som ska på partaj i kväll. Jag kommer ju inte orka lyfta glaset till munnen :-)

Vägde mig i morse. Kommer fortsätta med fredagar men det blev torsdag den här veckan eftersom jag är osäker på om jag kommer komma ihåg en vägning i morgon ;-) Dagens vikt är 69,8. Det innebär att jag tappat 2,7 kg sen i måndags. Antar att det är en hel del vätska med i "tappet" men det är hur som helst skönt att vara nere under 70 kg.

Nu ska jag måla naglarna på Amanda och sen köra tjejerna till mor och far igen, översättning där.

Ha en bra trettondagsafton!
Kram Lisa

1 kommentar:

Vicky sa...

Shit, 2,7 kilo, det var inte dåligt. Kämpa på!