måndag 23 januari 2012

Magsjukeattack!

Har legat med magjuka i helgen. Fy farao säger jag bara. Det är det värsta av det värsta man kan ha när det gäller "vardagssjukdomar". Sen finns det ju annat som är ännu värre....
I går kväll var det Amandas tur att gå igång. Tack och lov blev det bara två lappkast för henne men det var tillräckligt för att vi måste köpa ny resårmadrass till henne. Får inte bort lukten. Det ligger dessutom lite rester mellan golvplankorna på hennes rum. Är där och petar av och till för att få upp allt...... Snart är det nog upprensat alltihop....

Telefonen har gått varm här idag, folk undrar om det ska bli någe Zumba idag och jag ska försöka ge mig på det. Känner mig faktiskt så pass ok så det ska nog gå.

Fick ny musik idag från ZIN (ett nätverk för instruktörer). Har lyssnat igenom dem en gång och det var några iallafall som jag kan tänka mig att göra nått kul av. Men jag börjar med de jag har. Vi hann inte igenom alla låtar förra veckan. Jag hoppas jag kan lägga till en låt idag. Har en som jag äääälskar. Den är ganska enkel men ändå rätt så jobbig. Tror de kommer gilla den.

I morgon blir vi oxå hemma. Hoppas på att Molly klarar sig. Är Amanda pigg¨på eftermiddagen/kvällningen kanske vi kan komma iväg och köpa ny madrass. I natt får hon gosa med sina föräldrar :-)

Lisa

Inga kommentarer: