fredag 13 januari 2012

Stillastående...

Vägning så här på morgonen. Samma vikt som förra veckan, 69,8... Hade ju varit kul med ett minus men får väl se det som att det iallafall blir ett snitt på 1,4 kg med förra veckans ras.
Tycker att det är intressant att det kan blir EXAKT samma vikt två veckor i rad. Det vore en sak om det var nått hg hit eller dit men precis på hektot samma vikt....

Nya tag i veckan. Får hoppas på nått hg ner då. Ska försöka att inte balla ur i helgen....
I kväll är jag helt solo. Mattias ska övernatta i en stuga med några kompisar och sen upp och fiska i morgon bitti.
Amanda och Molly ska sova hos faster Mia. Amanda lääängtar. Hon har varit fromm som ett lamm sen det blev bestämt, varit på strålande humör =-)
Så jag får en afton för mig själv. Kan bestämma vad jag vill äta, vad jag vill se på tv och sova hela natten utan att någon ska kissa, snarkar, eller behöver en vetekudde. Men det kommer bli förbaskat tomt oxå..... Men det är ju bara för en kväll, i morgon är det hemma igen.

Vet inte vad jag ska äta för något men jag kom på att det var väldigt länge sedan jag åt Flygande Jakob. Tänkte jag skulle prova det nån gång med kassler istället för bacon. Kanske ska ta och göra det i kväll. Det blir iallafall något med kyckling.

I går åt jag något alldeles galet gott. Gjorde en fruktsallad och smulade mögelost över. Såååå himla göttigt! Kanska ska unna mig det till efterrätt i kväll :-) Blir ju inte så värst många propoint.

Nu börjar eleverna rassla in. Vi ska skriva om vinterfåglar nu på morgonen. Sista lektionen på Elevens val ska vi dansa Zumba..... Så kan det gå när man har en fröken som är Zumbagalen....

Ha en bra fredag!

Kram Lisa

1 kommentar:

Vicky sa...

Låter som en skön kväll. Att bara få rå sig själv. Barnen kommer att ha det toppen och inte längta alls, medan man själv har sin längtan.
Ha en avkopplande kväll.