onsdag 18 januari 2012

Besöksrekord!

Dra på trissor! Igår slog jag rekord när det gäller antalet besökare under en dag. 89 stycken! Det var inte illa.
Det skulle vara väldigt kul att veta vilka ni är..... kan ni inte bara lämna ett litet hej och säga vilka ni är?

Här är en länk till hotellet vi ska bo på i Fig Tree Bay. http://www.apollo.se/SE/vart-vill-du-resa/Europa/Cypern/FigTreeBay/Accomodations/Pages/Marlita.aspx
Nu är det så att vi är väldigt tråkiga men vi ska faktiskt bo på samma hotell som vi bodde på för två år sedan. Trivdes kanonbra där så vi återvänder. Det ska bli underbart.

Skulle ut och springa idag, har inte gjort det på flera veckor. Men jag hamnade i Pia och Daniels kök istället. Lätt hänt ;-)
Måste verkligen ta tag i löpningen. Hade tänkt att skidåkandet skulle kunna komma igång snart men den där förbaskade snön vägrar ju komma. Just nu snöar det ganska mycket men det försvinner väl snart förstår jag.

Ska försöka komma i säng nu. Sover som en kratta igen. Innan Zumbapremiären låg jag och tänkte på det och hur jag skulle lägga upp programmet. Nu ligger jag och tänker på hur jag ska kunna förbättra det..... Det är nått mest hela tiden.

God natt på er!

Inga kommentarer: