tisdag 24 januari 2012

Ny säng och nya idéer!

Ganska nyligen hemkommen efter att ha varit till Valbo och köpt ny säng till Amanda. Känns lite surt att behöva lägga ut en drös med pengar på madrasser men det var inte så mycket att välja på. Spydoft i Amandas rum eller ny säng? Inte så svårt att svara på...
Köpte lite nya glas oxå och TULPANER. Jag älskar tulpaner. Slog till på två buketter, en lila och en rosa. Blev lovely!

Idag dök det upp en ny snilleblixt i mitt huvud som jag måste undersöka om jag kan gå vidare med. Handlar om träning.... men jag vet inte om jag vågar :-)
Det skulle vara så himla roligt att kunna gå ner lite i tjänst och jobba med kropp och själ istället! Bara de här två måndagarna med Zumba ger så otroligt mycket tillbaka. Att märka att min timmes korta insats glädjer de som kommer så otroligt mycket gör mig skitglad. Tänk om man kunde få göra det lite oftare.....

Nu ska jag lägga mig. Jobb i morgon. Ska på en utbildning på förmiddagen, en hemkunskapslektion på eftermiddagen och sen konferens.
Ska nog ta och tjuvväga mig i morgon bitti. Är lite nyfiken på om magsjukan gav något ras eller om kroppen sugit åt sig allt som jag ätit nu när jag kommit igång igen. Har inte skött mig utan hållt mig till mina propoints men jag tror att kroppen samlar på sig lite extra vätska när den varit tömd. För det kan jag lova det den har varit :-)

Goder nattis!

Inga kommentarer: