tisdag 17 januari 2012

Cypern.....

Vi har bokat en resa till Cypern..... 4:e maj bär det av. Känns härligt att ha det att se fram emot.

Förr har jag alltid tänkt att jag inte vill åka på våren men efter att ha varit iväg en vår så kändes det så himla bra att åka den årstiden.
Man får liksom en liten försmak av sommaren och det är inte 40 grader varmt. Ett år när vi åkte i augusti var det så jädrans hett så man inte orkade göra ett smack. Amanda var naken i en hel vecka, dag som natt :-)
Senaste åren har vi åkt på våren och då har temperaturen legat mellan 25-30 grader. Det passar mig fint.
När jag har fått fart på datorn ska jag länka till hotellet.

Ikväll har vi varit och firat Mattias morbror som fyllde år. Kakor och tårta..... passar ju bra för en "viktväktarian". Hm, kanske inte men ibland måste man få unna sig. Risken är att jag får tillbaka mitt sockerbegär i morgon men det är bara att bita ihop några dagar. Jag vet att det går över.

Nu är det dags att sova. Onsdag i morgon, halva veckan har snart passerat. Fredag ska jag på kurs om lokalt kvalitetsarbetet. Det blir nått att bita i. Men jag kanske kan få en god lunch iallafall ;-)

God natt!

Inga kommentarer: