onsdag 20 januari 2016

Tröttmössa

Just nu skulle jag nog kunna sova dygnen runt. Jag är SÅ trött! 
I går gick jag och la mig klockan 9, läste till halv 10 och sen sov jag konstant till det var dags att gå upp klockan 6. Ändå kände jag mig inte riktigt färdigsoven i morse.

Förra veckans flyt och välmående med kosten är som bortblåst. 
Den här veckan känner jag mig hungrig hela tiden! 
Har lyckats lösa det med diverse ostrullar och ketobollar men känner mig ändå sugen på nått mest hela tiden. 
Dagtid går det ganska bra för då är jag igång på jobbet. Det är när jag kommer hem det sätter igång. Jag hoppas det går över.....

Idag känns smärtorna i revbenen något bättre. Jag kom på att gårdagens extra smärtor kan ha berott på att jag körde igenom mitt pass här hemma dagen innan. Hade inte med armarna i alla låtar men det lilla jag använde dem kanske ställde till det.
Nu hoppas jag på att det bättrar på sig ännu mer tills i morgon.....


Det känns lite kul att få ha med sitt namn och pass i schemat för SGA:s träning.

Börjar kännas lite pirrigt nu.

Nu ska jag skriva ihop ett schema till vikarien som kommer och jobbar för en kollega idag.

Ha en bra onsdag! Snart har halva arbetsveckan passerat!

Kram! 

Inga kommentarer: