tisdag 19 januari 2016

Känner en viss oro

Mitt fall i fredags gav mig vidriga smärtor. Med tydliga men små kliv har det avtagit lite och nu känner jag var smällen tog mest. Tidigare var det hela bröstkorgen som smärtade.
Nu är det vänster sida, över (eller under blir det väl ändå) bröstet och ner under armhålan.
Det som gör mig orolig är att smärtan numer är densamma sedan i går. Tidigare har jag märkt att det känts lite bättre för varje morgon.Men idag gör det ont som f#n, nästan så att det är värre än i går kväll.......

Det känns inte bra inför torsdagens DansceFitness-premiär.
Jag vill kunna ösa på som vanligt men som det känns nu så tror jag att det är omöjligt.
Vet inte om det är ett bra alternativ att stoppa sig full med värktabletter och köra ändå. Eller stå över. Det känns inte heller som ett bra alternativ. Nu när jag har dragit igång hela den här roliga karusellen.

Jag får ta det väldans lugnt fram tills dess helt enkelt, vila så gott det går och preparera mig med medicamenten......

Ha en fin dag utan smärta :0)

Kram!

Inga kommentarer: