tisdag 26 januari 2016

Omotiverad

Jag känner mig så omotiverad att åka till jobbet nu.....
Förra veckans vab och helgen fick mig lite ur fas måste jag säga. Har en hel del frågetecken att reda ut och ju längre bort från "brottsplatsen" man är desto svårare är det att lösa saker och ting. Är man hemma så känns det som en omöjlighet,,,,,,
Amanda kommer vara hos mormor och morfar idag och jag ångrar redan att jag själv inte är hemma och tar hand om henne....... :'0(

Önskemål om tjänstgöring ska in tills på måndag.
Nästa läsår blir en svår nöt att knäcka, kan typ inte jobba någonstans pga egna barn och släktingar i alla klasser.
Det här läsåret är ok eftersom Molly bara är ett f-klassbarn men till hösten blir det trixigare.

Sötsugskvällarna har dragit igång igen. Sååååå irriterande!
Söndag och måndag kväll var hemska.
Löste det med Ketobollar. Dde är mäktiga och goda men det  vore ju bra om jag kunde stå mig på middagen!
Har ändrat lite i Ketobollsreceptet så att de blir ännu mer mättande:
100 g smör
100 g kokos
2 msk kakao
2 msk kaffe
(2 msk sötning, kan uteslutas)

Blanda, rulla bollar och ät!
Går fint att frysa!

Kram på er!

Inga kommentarer: