fredag 15 januari 2016

Fredag och vägning

Jag fortsätter med mina fredagsvägningar. Det får bli min avstamp även som jag tjuvväger mig där emellan, typ varje dag......
I morse låg minuset på 3,4 kg.
Känns skönt! Men det är så klart en massa vätska.
Det märks så väl när kroppen börjar släppa ifrån sig vätskan som har samlats i kroppen. Då är det 100 kissbesök per dag ungefär, även nattetid.....

Men nu jäklarns känner jag mig taggad. Känns så skönt att vara "på banan" igen.

Igår var jag ju in till Sandviken och kollade lokalen där jag ska ha "Dance Fitness". Vågar inte använda Z-orden innan jag fått ordning på min licens......
Tvärnitade när jag kom in i lokalen - speglar längs med HELA långväggen där man som ledare ska stå...... Med ryggen mot dansarna.......
Lotta, som visade mig lokalen, sa att deras "kunder" var vana med att se en rygg.
Jag däremot är inte van att se mig själv i en spegel.....
Det kommer bli tufft!
Man glömmer sig själv efter ett tag sa hon.......

Annars blev jag jäkligt taggad att tuta igång. Dans brukar vara populärt berättade hon och den bästa tiden var den jag fick. Så vi får väl hoppas att det dyker upp några dansanta damer och herrar.

Nu ska här roddas ihop extra varma kläder.
23 svinkalla grader.
Jag vill helst stanna hemma......

Kram!


Inga kommentarer: