onsdag 27 januari 2016

Börjar ladda för DanceFitness

Efter förra veckans illamående efter danspasset känns det som att jag måste börja förbereda mig lite bättre den här veckan. Så redan idag äter jag ost- och skinkrullar med Bregott havssalt. Bara för att fylla på lagret ;0)
Jag avskyr verkligen att må illa!
I morgon får det bli en rejäl frukost med välsaltade stekta ägg eller äggröra och några timmar innan passet en salthutt. Då ska det nog gå bra.
Längtar verkligen tills i morgon!

I dag har vi fortfarande Amanda sjuk, Molly är på gränsen men hon SKA till skolan. Hon vägrar stanna hemma. Det är ju simskola.......
Farmor och farfar rycker in som vabbare idag.  Vi har åter igen manfall på jobbet och Mattias.... ja, där kan man ju undra om det är han som måste jobba in hela vinsten till företaget....... Han vekar tro det själv i alla fall.

Det får bli en tidig hemgång idag. Skulle det i och för sig bli i går också. Hade tänkt hämta Amanda hos mormor och morfar vid två men kom inte iväg förrän klockan fyra....
Men idag ska jag sluta när jag tänkt!

Nu ska här packas badkläder, och snorpapper......

Kram!

Inga kommentarer: