fredag 29 januari 2016

Friiiiiiday!

Åh det är fredag! Det känns ljuvligt!
En myslektion med mina ettor på morgon, svenska med mina 4-5:or och efter det åker jag med 2-3:orna på simskola. Sen är det slapp eftermiddag som gäller.
Amanda ska ha med sig Wilma hem och sen ska de vidare hem till W på övernattning.

I morgon åker vi till Kungsberg med Wilma och Ucka.
Lagom kul med detta snöslask, vi får väl hoppas på uppehåll i alla fall.......

Fredag betyder vägning och jag är beredd att slänga vågen. Kläderna sitter lösare, vågen visar 0,5 kg upp!
Hur är det möjligt?
Jag vet att man inte ska stirra sig blind på vågen men det är ju på nått vis den som är måttstocken. Skit säger jag bara!

I går var det dags för dans igen.
Såååååå roligt! Kände mig säkrare i går än veckan innan. Då var jag så nervös för allt nytt folk. Igår hade jag dessutom mer ork och framförallt inte lika ont i bröstkorgen. Jag kunde ta ut armrörelserna mer.
Men efterdyningarna, i form av illamående och det som kommer ut genom munnen av det, uteblev inte......
Började känna det komma lite grann ungefär 2½ timme efter passet, sen gick det fort.
Det känns inte kul!
Kanske kroppen är ovan vid så pass hård träning så jag hade behövt vänja kroppen innan.....
Nått är det i alla fall som kroppen reagerar på.

Idag ska jag försöka komma ut på en promenad innan det blir mörkt. Jag hinner för tusan aldrig vara ute på dagarna. Det märks att det är ljust längre men inte hinner jag ut för det.
Men idag ska jag!

Ha en bra fredag hörr´ni!

Kram!

Inga kommentarer: