tisdag 27 maj 2014

Reseminnen

Att åka på semester med en fotograf har sina fördelar och nackdelar. Det fotograferas hej vilt och man har fullt sjå att hålla sig undan.
Idag, drygt ett år efter Rhodosresan kom hon med en fotobok.
Den var så himla fin!!!!! Kikade igenom den med ett stort leende på läpparna. Sen tittade jag i den igen och igen och igen....

En rolig bild var på mig och Pia från en mysig restaurang. Servitören såg ut som en grekisk gud med långt lockigt hår. Vi smidde planer under middagen. Vi ville så gärna bli fotade ihop med honom. Sagt och gjort. Efter middagen stövlade Pia fram och frågade. Han släppte ut sitt långa hår, rufsade till det lite och tog ett stadigt tag om oss ;-)




En annan bild jag fastnade för är denna "romantiska" bild på Mattias och Daniel med Medelhavet i bakgrunden.
Fina pojkar!

Jag måste nog ta tag i det här med fotoböcker. 
Försökte mig på att göra varsin till Amanda och Molly för ett tag sedan men jag höll ju på att grina ihjäl mig när jag tittade på alla mysiga bilder från när de var små. Så jag la ner det projektet en stund ;0)

Hörs! Hej!

Inga kommentarer: