fredag 23 maj 2014

Invalid igen

Vårruset gav inga efterdyningar i form av träningsvärk. Det måste ju innebära att jag borde ha öst på lite mer.
Däremot hyrde jag ut mina barn till Johanna, Jocke, Lowa och Elvira på onsdag kväll och gick till gymmet. Mitt mest traumatiska pass. Jag och tre vältränade ungtuppar......
Där stod jag med mina "fishantlar" och kämpade medans de gick lös på de tunga grejerna....... Guuuuuud så jag skämdes.
Vågade inte annat än ösa på så mycket som möjligt. Det har åter igen "straffat" sig. Låren ömmar och stramar och så fort jag ska sätta eller resa mig måste jag stötta mig med händerna för att det ska gå liiiite lättare.

Är i alla fall glad att jag kom dit. Två träningspass på en vecka som ensamstående är ok.
I går kom Mattias hem så i helgen kan jag kanske få till ett par pass.

Vikten går det sådär med.
Helgerna är ett "aber". Det är alltid något extra gött fredag och lördag och på söndag kväll kommer det stora vemodet över att Mattias ska åka iväg. Då springer jag i skåpen...... Ätstörningar deluxe - sockerberoende och känsloätare....... Undrar om det finns någon KBT-behandling mot sånt ;0)

Fredag idag och det står solning på agendan. Amanda ska ha en kompis med sig hem. Kanske passar jag på och klipper gräset. Det är långt som tusan och min plan var att Mattias skulle klippa idag på sin lediga dag. Men det sprack för han skulle till Älvkarleby och jobba.......
Får se det som dagens motion. Bikini och gräsklippning kan ge snygg solbränna.

Ha en härlig dag!

Kramis!

Inga kommentarer: