tisdag 6 maj 2014

Självömkan

Till morgonkaffet brukar jag stämma av läget med dagens lektioner, läsa bloggar och kolla resor. Efter att vi bokat höstens resa har reskollen legat nere ett tag. I morse fick jag ett ryck och kikade in på Apollos sida. Drömde mig bort att jag var lite "wild and crazy" och skulle boka en resa för mig och tjejerna till nästa vecka. Två planeringsdagar då, så lektionsmässigt skulle det inte störa så mycket.

Då hittade jag detta!!!!!!!

Allvarligt talat! Det känns som att jag inte kan stå emot!!!!!

Nu är ju inte jag så värst "wild and crazy" så jag får helt enkelt sansa mig lite =0(
Men det är ju faktiskt liiiiiite synd om mig som gått och blivit vardagssingel. Så jag skulle nog behöva få komma iväg lite för att liva upp vardagen. (he he he)




Inga kommentarer: