fredag 9 maj 2014

Återvände till brottsplatsen

I går kväll kom Mattias hem från Stockholm. Jag passade genast på att åka till gymmet. He he he, trevlig sambo.
Min kollega som också är veckosingel brukar laga gomat och dricka vin på torsdagkvällarna när maken kommer hem. Jag överger istället hemmet ;-)
Men eftersom jag är så effektiv med mina Tabatapass så behövs det inte mer än en halvtimme där så är jag klar.
Jag vågade mig inte på att ta benen i fall jag skulle få samma träningsvärk igen. Det har liksom sinkat mina Vårrusetförberedelser. Dessutom har jag fortfarande träningsvärk......
Idag har jag absolut inte samma träningsvärk i överkroppen som efter förra passet. Det blev nog en chock för mina stackars muskler sist....
Känns bra att jag (kanske) är på G igen med gymmandet.

I kväll kommer brorsan med familj hit på mat och Mollyfirande. De kunde inte komma när hon fyllde så vi kalajsar igen i kväll.
I morgon ska "moster" Barbro firas, 55 år.
Jag avkrävde en fest liknande hennes 50-årsfirande. Kunde inte delta fullt ut då eftersom Molly var nyfödd då. Det blir ingen sådan....... Men det blir hemmafirande och hon har lovat mig viiiiin =0)
Pappa Lennart ska vara chaufför.

Nu ska jag brassa iväg på jobb.

I lööööööööv frajdejs!

Kram!

Inga kommentarer: