måndag 5 maj 2014

Kvarg

Jag säger då det. Kvarg måste vara den bästa uppfinningen. Att jag inte upptäckt det tidigare! Gott, mättande och nyttigt.
En skål med kvarg, granola och ett par ägg så är måltiden fixad ;-)

Den här dagen har varit ett rent helvete. Träningsvärken har plågat mig från att jag vaknade.
Har fått ta hjälp av eleverna om jag tappat nått på golvet, draghjälp upp från stolar, gått på sida ner för trappor eller tagit handikapprampen där sådan funnits.
Har vankat runt som om jag bajsat på mig och folk har frågat om jag gjort mig illa.....
Måtte det vara bättre i morgon.

Ska snart kika på Biggest looser och har idag funderat på om de gick runt med ständig träningsvärk i flera månader!  De tränar ju flera timmar om dagen!!!!!

Hoppas ni mår bättre än mig. I morgon är jag positivare!

Inga kommentarer: