tisdag 6 maj 2014

Rekord?

Idag slår jag nog rekord i tröghet.
Jag kommer mig inte för med någonting alls. Det enda jag vill göra är att läsa bloggar, webshoppa och dricka kaffe.
Borde rätta 3:ornas nationella prov och läsa 2:ornas texter......
Men det går inte. Jag jobbar bäst under tidspress.
Just idag fick jag lite mer tid eftersom jag och Eva beslutade att vi inte skulle åka på mattekursen eftersom vi var till Sandviken igår. Men det är omöjligt.

Kroppen stretar lite idag också. Inte lika fasligt som igår men det tar emot.
Ska försöka mig på en promme idag. Försöker lägga en plan kring hur jag ska blir av med barnen en timme. Det skulle kunna vara enkelt om de var samarbetsvilliga och hängde med på cykel men de brukar vara stretiga.
Kanske om jag mutar dem med ett biblioteksbesök på eftermiddagen......

Nu så, nu ska jag försöka göra något vettigt.

Hörs! Hej!


Inga kommentarer: