torsdag 15 maj 2014

Inser fakta.....

Om mindre än en vecka ska jag springa Vårruset......
Har jag tränat för det? Svar - Nej!
Sedan snön försvann har jag kanske sprungit....... fem gånger......
Det kommer gå käpprätt åt skogen. Vet inte om jag ens kommer orka springa 5 km.
Det har varit väldigt svårt att komma ut på regelbundna joggingturer sen Mattias stack började jobba i Stockholm.
Måste ju ha barnvakt varenda gång jag ska ut. Då blir det en massa planerande innan och då kommer jag liksom av mig.....
Det blir som det blir. Nu är det för sent att göra något åt saken =0(

Helg är det i alla fall snart. Det ska bli skönt.
Amanda och jag ska åka till Gröna Lund på lördag.
Hon är medlem i Junis och de ordnar bussresa ner dit.
Ska bli skoj. Hela kompisgänget är med så Amanda längtar verkligen.
Själv hoppas jag mest på finväder så jag slipper gå och frysa ;0)
Ett 10-årskalas ska vi också hinna med på söndag.

Har betat av mina fastedagar nu måndag och onsdag.
Det brukar ju gå så bra men i går var det hemskt!
Det gick bra fram till 15-tiden då det började kurra i magen. Sen var jag galet hungrig fram till middagen. Efter den ville jag ha mer.
Hade inte ätit upp mina 500 kalorier så jag åt lite rabarberpaj och vaniljkvarg när mamma och pappa och hit.
Hade gjort pajen med massa nötter och mandlar så den blev inte så farlig.
Hade kunnat äta hur mycket som helst.
När de åkt och barnen lagt sig borstade jag tänderna. Det brukar vara effektivt när jag vill stoppa småätandet.
Vet inte vad det galna suget kom ifrån men det kanske blir för tätt mellan fastedagarna om man bara har en ätdag där emellan.
Brukar fasta måndag och torsdag men idag blir det lite si och så med ätandet så jag tog onsdag i stället.

Ha en finfin dag!

Inga kommentarer: