måndag 2 juni 2014

I´m alive

Jo då, jag lever. Var ett tag sedan jag var in här. Tiden har inte riktigt infunnit sig till bloggande. Har väl egentligen inte heller så värst mycket att förtälja.

Långhelgen bjöd på tråkväder som resulterade i shopping två dagar som i sin tur gav tomt konto...... Det är så roligt att shoppa men allt ska ju betalas också......
Fredagen tillbringades i Kupolen. Jag och Mattias, barnen ville inte med. Tokskallar! ;0) Då blev de utan och jag fick handla.
Under dagen fick jag två sms med aviseringar om att paket kommit till ICA med beställda varor! Tjohooo!
Lördagen tillbringades i Valbo. Jag, Amanda, Pia och Felicia. Då var det Amanda som fick handla (jag fick betala så klart.....)
Lördagkvällen spenderades i Sandviken på cruising. Då kom även solen fram.
I går var jag ute i solen hela dagen. Började med fönsterputs på uterummet. Men det blev bara utsidan för det var så sjukt tråkigt. 13 fönster med höjd på typ 2,10...... kände mig nöjd ändå.
Sen blev det en rejäl stavgångspromme på 50 minuter. Väl hemma blev det blomplantering, ogräsresning och solning.
På kvällen plockade vi liljekonvaljer och levererade Molly till mamma och pappa. Översovning eftersom förskolan är stängd i dag.

Nu är det bara att bita tag i den här veckan. Jag är såååååå omotiverad. Måste nog lägga in mycket elevmedverkan den här veckan ;0)
Vi ska på skolutflykt på onsdag. Vädret ser inte ut att bli det bästa. Grrrrrr!

Dags att svabba av tänderna och bege sig iväg.

Kram!

Inga kommentarer: